کد خبر 1340009
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
ورود بمب‌افکن هسته‌ای آمریکا به آسمان منطقه

بمب‌افکن هسته‌ای آمریکا که از پایگاه خود در انگلیس به پرواز درآمده بود به نزدیکی سواحل لبنان و سوریه رفت و سپس به سمت مصر تغییر مسیر داد.

به گزارش مشرق،  به نقل از عربی ۲۱، بمب‌افکن هسته‌ای آمریکا که از پایگاه خود در انگلیس به پرواز درآمده بود به نزدیکی سواحل لبنان و سوریه رفت و سپس به سمت مصر تغییر مسیر داد.

بر اساس این گزارش، بمب افکن هسته آمریکا پس از ورود به حریم هوایی مصر توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همراهی شد.

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که جنگنده‌های اف -۱۵ وابسته به نیروی هوایی رژیم صهیونیستی این بمب‌افکن آمریکایی را که در مسیر خود به خلیج فارس از حریم هوایی رژیم صهیونیستی عبور کرد، همراهی کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: این پرواز به عنوان بخشی از همکاری با ارتش آمریکا انجام گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    5 0
    کشورهایی که اوکراین را به عضویت در ناتو تشویق می کنند، چرا حالا که وقت همپیمانی با این کشور است، سفارتشان را تخلیه و به شهروندان خود توصیه ترک این کشور را می کنند؟ چرا حالا که به قول خودشان روسیه قرار است به این کشور حمله کند، بجایی کمک و همپیمانی ، اوکراین را تنها می گذارند و فرار می کنند؟ چرا الان سربازهای ناتو کنار مردم اوکراین نیستند؟ چرا مردم کشورهای ناتو از اوکراین باید فرار کنند تا جان خود را نجات دهند، اما پناهندگی اوکراینی ها در همین کشورها پذیرفته نمی شود؟ معنی میدانی همپیمانی با ناتو اکنون در اوکراین بوضوح مشاهده کنید!
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    8 0
    ورود بمب‌افکن هسته‌ای آمریکا به آسمان منطقه/// دوره این عنتربازی های رژیم خونخوار آمریکا سرآمده. با یه موشک ارزون میزنن اونو مثل تاپاله میندازن رو زمین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس